Reklamace

Vážený zákazníku,

velice děkujeme za nákup v našem internetovém obchodě www.olivove.cz.

Po převzetí zásilky od přepravní společnosti si obsah balíku důkladně zkontrolujte. Prověřte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud je zásilka viditelně poškozena, otevřete ji nejlépe před zaměstnancem přepravní společnosti nebo ji nepřevezměte.

Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že je obsah zásilky poškozen, případně, že došlo k úbytku obsahu oproti objednávce postupuje prosím následovně:

Česká pošta:

Reklamaci můžete uplatnit na kterékoliv poště a reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dní po převzetí zásilky. Zásilku je nutné předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát může tento stav doložit i jiným hodnověrným způsobem https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace

PPL:

Reklamaci skrytého poškození zásilky je nutné nahlásit bez odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a to prostřednictvím reklamačního formuláře na internetových stránkách www.ppl.cz v sekci reklamace konkrétně https://ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace  

Uloženka:

Detailní popis reklamace naleznete zde https://www.ulozenka.cz/reklamacni-podminky

 

V případě vady výrobku, v souladu s obchodními podmínkami, nás prosím kontaktujte na 777 88 66 87 nebo e-mail pavla.lapcikova@olivove.cz 

 

 

Odeslat článek známému   Vytisknout